შეფასების რუბრიკა
ჯგუფური შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები მაღალი საშუალო დაბალი
ჯგუფური ჩართულობა ყოველთვის ჩართულია, ხშირად წარმართავს კიდეც ჯგუფურ მუშაობას, ხშირად ირჩევენ ლიდერად ჩართულია და მონაწილეობს ჯგუფურ სამუშაოში, ხანდახან ირჩევენ ლიდერად პასიურია, იშვიათად არის ლიდერი და ჯგუფის აქტიური წევრი
დროის გადანაწილება ყოველთვის ახერხებს ეფექტურად გამოყენებას ხშირად ახერხებს დროის სწორად გადანაწილებას ვერ ახერხებს დროის სწორ მენეჯმენტს
პრეზენტაცია მეტყველებს გამართულად, აქვს მდიდარი ლექსიკა, შეუძლია სიტყვების ერთმანეთთან ლოგიკურად დაკავშირება მეტყველებს გამართულად, ნაწილობრივ შეუძლია სიტყვების ერთმანეთთან დაკავშირება იცავს მეტყველების ელემენტარულ წესებს, არ შეუძლია სიტყვების ერთღმანეთთან დაკავშირება
გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები მაღალი საშუალო დაბალი
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას ხშირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
ფაქტობრივი ცოდნა კარგად აღწერს ორგანიზმებს გარეგნული ნიშნების მიხედვით შეუძლია განმასხვავებელი ნიშნების აღწერა აღწერს ორგანიზმებს გარეგნული ნიშნების მიხედვით, ნაწილობრივ შეუძლია მათი განმასხვავებელი ნიშნების დაფიქსირება ნაწილობრივ აღწერს ორგანიზმებს გარეგნული ნიშნების მიხედვით, ვერ ახერხებს განმასხვავებელი ნიშნების გამოკვეთას
კრიტერიუმები მაღალი საშუალო დაბალი
ჯგუფური ჩართულობა ყოველთვის ჩართულია, ხშირად წარმართავს კიდეც ჯგუფურ მუშაობას, ხშირად ირჩევენ ლიდერად ჩართულია და მონაწილეობს ჯგუფურ სამუშაოში, ხანდახან ირჩევენ ლიდერად პასიურია, იშვიათად არის ლიდერი და ჯგუფის აქტიური წევრი
დროის გადანაწილება ყოველთვის ახერხებს ეფექტურად გამოყენებას ხშირად ახერხებს დროის სწორად გადანაწილებას ვერ ახერხებს დროის სწორ მენეჯმენტს
პრეზენტაცია მეტყველებს გამართულად, აქვს მდიდარი ლექსიკა, შეუძლია სიტყვების ერთმანეთთან ლოგიკურად დაკავშირება მეტყველებს გამართულად, ნაწილობრივ შეუძლია სიტყვების ერთმანეთთან დაკავშირება იცავს მეტყველების ელემენტარულ წესებს, არ შეუძლია სიტყვების ერთღმანეთთან დაკავშირება
გაკვეთილის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები მაღალი საშუალო დაბალი
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის მოსაზრებას ხშირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
ფაქტობრივი ცოდნა კარგად აღწერს ორგანიზმებს გარეგნული ნიშნების მიხედვით შეუძლია განმასხვავებელი ნიშნების აღწერა აღწერს ორგანიზმებს გარეგნული ნიშნების მიხედვით, ნაწილობრივ შეუძლია მათი განმასხვავებელი ნიშნების დაფიქსირება ნაწილობრივ აღწერს ორგანიზმებს გარეგნული ნიშნების მიხედვით, ვერ ახერხებს განმასხვავებელი ნიშნების გამოკვეთას
Comments
Post a Comment